17 Nisan 2016 Pazar

Eurocup baby!


Blogun geneline şöyle bir baktığımızda bugüne kadar sürekli seyahat notlarıyla ilgili yazılar yazdım ancak bugün biraz özel bir yazı olacak. Akreditasyon kartlarımın bulunduğu çekmeceyi açtığımda karşıma öyle akreditasyonlar çıkıyor ki; evladım gibi sevesim var hepsini.. 2012 IWBF Şampiyonlar Ligi'nden tutun, 2013 Avrupa Basketbol Şampiyonası'na dair davetiyeler veya 2020 Olimpiyatları medya operasyonlarından tutun, son üç sezondur Euroleague ve Euroleague Women, hatta TBF turnuvalarında internet sitesinden yayın yapan TBF TV'de spikerlik, yetinmeyip 2014-15 sezonunda TBL'nin resmi sitesi için editörlük vs..  Cuma gününden beri "Almanya'dan abim gelmiş!" modunda saçma bir gülümseme, bugüne kadar onlarca akreditasyonum olmasına rağmen görgüsüz gibi pankart yapasım var; Eurocup finallerine akredite oldum!

Kolaj yapsam mı diye düşünmedim değil ancak hangi birisini yazacağımı, kolaja alacağımı kestiremedim. Geride kalan son 10 yılda hayatıma güzel şeyler eklemenin verdiği minik bir haklı gururum olsa gerek.. 2006-2007 sezonunda basketbol takımındaki oyuncularla röportaj yaptığım ilk zamandan, 2016'da Eurocup finallerine akredite olmaya uzanan bir yolculuk. Ve bu iş benim mesleğim değil, sırf "hobi" olsun diye yapıyorum. Bu süre zarfı içerisinde geriye dönüp baktığımda içinde neler yok ki?
 
2009 Eurocup şampiyonluğu - özel röportaj serisi.
2010 Dünya Kupası medya operasyonları.
2012 IWBF Şampiyonlar Ligi akreditasyonu.
2013 Avrupa Basketbol Şampiyonası davetiyeleri.
2013 Olimpiyat Komitesi medya akreditasyonu.
2013 U20 Dünya Kupası medya operasyonları.
2014 Euroleague & Euroleague Women akreditasyonu
2014 Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi maç anlatımı, TBF TV.
2015 Türkiye Basketbol Ligi akreditasyonu - TBF editörlüğü.
2015 Euroleague ve Euroleague Women akreditasyonu
2016 Eurocup final maçlarına akreditasyon.

Yaptığım birçok özel röportaj - soru & cevap veya bu turnuvalarda katıldığım basın toplantıları vs. hepsi bir kenara.. Avrupa'nın ve hatta dünyanın en büyük organizasyonlarında görev almak; bir parçası olmak veya bu organizasyonların beni kabul etmeleri.

Eyvallah.

Dipnot: Hazır akredite olmuşken haftaya bir Strasbourg seyahati patlatsak, nasıl olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder